lunes, 2 de marzo de 2015

La educació, el moviment i jo

En la primera classe pràctica se'ns va demanar fer un dibuix anomenat: La educació, el moviment i jo.

Vaig triar fer aquest dibuix perquè acabava de passar uns dies en la neu i el dibuix em representa a mi.

En el dibuix es pot veure una persona  que va primer i una altra que va darrere. El de davant ensenya al de darrere que ha de fer, com ha de fer els girs, on ha de deixar caure el pes... Es podria dir que li està educant en quant als moviments que ha de fer per a convertir-se en un bon esquiador i dominar la neu.

Me ha sorgit la pregunta de qui seria jo dels dos, si el que aprén o el que ensenya. Considere que jo seria l' un o l' altre en funció de qui és el meu acompanyant. Si la persona amb qui vaig té un nivell d' esquí superior al meu, jo seria el de darrere, qui segueix els seus moviments i qui aprén. Si la persona que m' acompanya té un nivell inferior al meu, jo seria qui va davant i qui tracta d' ensenyar-li.

No hay comentarios:

Publicar un comentario